РАДА ВІТАТИ ВАС НА СВОЄМУ САЙТІ

понеділок, 16 березня 2020 р.

ДИСГРАФІЯ


Дитина погано пише? Пропонуємо вправи для активізації мозкової діяльності

Ефективний спосіб подолання дисграфії. 
 Упочаткових класах деякі учні опановують навички письма з легкістю, а комусь це дається складніше. Чи замислювались ви над тим, від чого це залежить і, головне, чи можна якось допомогти дітям, які пропускають букви, переставляють їх місцями або недописують слова?
Як зазначають нейропсихологи, за формування навички письма відповідають лобні долі мозку, а за швидкість письма – міжпівшаровий зв'язок. Погане письмо – наслідок недостатньої розвиненості окремих ділянок мозку. Тому для їхнього розвитку звичайна практика переписування текстів буде малоефективна.
Пропонуємо спеціальні завдання, які допоможуть розвинути лобні долі мозку, поліпшити його міжпівшаровий зв'язок у школярів і, як наслідок, усунути проблеми з письмом. 
   ВУХО-НІС.Принцип виконання: Торкніться правою рукою лівого вуха, а правою – кінчика носа. Після цього плесніть у долоні та поміняйте положення рук – лівою доторкніться правого вуха, а правою – до носа. Повторюйте вправу декілька разів поспіль, намагаючись пришвидшити темп.
Виявляється, це вже й не так легко, як здається на перший погляд. Тож вправа не лише корисна, а й весела!

 ДЗЕРКАЛЬНЕ  МАЛЮВАННЯ.                     Принцип виконання: Запропонуйте учням одночасно обома руками написати певну літеру, цифру, слово або обвести по контуру певний симетричний малюнок

ЛІХТАРИКИ
Принцип виконання: Покладіть руки на стіл. Одна кисть стиснута у кулах, інша – лежить на столі долонею. Одночасно зінюйте їхнє положення (права у кулаці – ліва – долонею, ліва у кулаці – права долонею). Поступово пришвидшуйте темп. 

Немає коментарів:

Дописати коментар