Дитина
погано пише? Пропонуємо вправи для активізації мозкової діяльності
Ефективний спосіб
подолання дисграфії.
Як зазначають
нейропсихологи, за формування навички письма відповідають лобні долі мозку, а
за швидкість письма – міжпівшаровий зв'язок. Погане письмо – наслідок
недостатньої розвиненості окремих ділянок мозку. Тому для їхнього розвитку
звичайна практика переписування текстів буде малоефективна.
Пропонуємо спеціальні завдання, які допоможуть розвинути
лобні долі мозку, поліпшити його міжпівшаровий зв'язок у школярів і, як
наслідок, усунути проблеми з письмом.
Виявляється, це вже й не
так легко, як здається на перший погляд. Тож вправа не лише корисна, а й весела!
ДЗЕРКАЛЬНЕ МАЛЮВАННЯ.
Принцип виконання: Запропонуйте учням одночасно обома руками написати
певну літеру, цифру, слово або обвести по контуру певний симетричний малюнок
ЛІХТАРИКИ
Принцип виконання:
Покладіть руки на стіл. Одна кисть стиснута у кулах, інша – лежить на столі
долонею. Одночасно зінюйте їхнє положення (права у кулаці – ліва – долонею,
ліва у кулаці – права долонею). Поступово пришвидшуйте темп.
Немає коментарів:
Дописати коментар