тема:читання народної казки "лисичка-сестричка і сірий вовк"
мета:ознайомити дітей з казкою,допомогти відчути її гумор;учити переказувати, виховувати любов до народної казки.
на занятті використано:бесіду,розігрування епізодів,рухливу гру"хитра лисиця", дидиктичну гру"які вушка",розгляд ілюстрацій до казки, фізхвилинка "лисичка".
мета:ознайомити дітей з казкою,допомогти відчути її гумор;учити переказувати, виховувати любов до народної казки.
на занятті використано:бесіду,розігрування епізодів,рухливу гру"хитра лисиця", дидиктичну гру"які вушка",розгляд ілюстрацій до казки, фізхвилинка "лисичка".
ХИТРА ЛИСИЦЯ
Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати спостережливість та витримку. Хід гри Діти стоять у колі пліч-о-пліч, заклавши руки за спину. Вихователь проходить за колом і непомітно торкається кого-небудь із них. Дитина, якої торкнувся вихователь, стає «хитрою лисицею». Вихователь пропонує кому-небудь із дітей уважно подивитися на своїх товаришів, пошукати очима «хитру лисицю». Якщо дитина відразу не знайде, діти всі разом запитують: «Хитра лисице, де ти?» І пильно стежать за обличчям кожного, чи не викаже себе «хитра лисиця». Після трьох запитань ласиця відповідає: «Я тут!» і вбігає в коло, а діти швидко розбігаються, «Лисиця» їх ловить (торкається рукою). Коли буде спіймано 2–3 дітей, гра завершується. Рекомендації до гри Якщо «лисиця» викаже себе раніше, ніж її запитають, діти обирають іншу «лисицю». 9.02.2018
Немає коментарів:
Дописати коментар